Strehog_1879_webb

Frågor & Svar

Jag vill logga in i webshopen men har inte användarnamn och lösenord. Var hittar jag detta?
Vår webshop är endast öppen för våra registrerade kunder, dvs inte öppen för slutkund.
Användarnamn är den e-postadress som du har registrerad hos oss, där du bland annat tar emot orderbekräftelser.
Lösenord får du på ett enkelt sätt skickat till dig genom att trycka på ”ÅF-login" överst till höger. På nästa sida klickar du på länken ”Glöm lösenord?” Skriv in din e-postadress i fältet tryck på ”Skapa nytt lösenord”, en lösenordslänk kommer att skickas till e-postadressen.
Om du är osäker på vilken e-postadress som är registrerad hos oss kan du kontakta vår kundservice på 0471-482 40.

Jag har glömt mitt lösenord. Hur får jag ett nytt lösenord?
Lösenord får du på ett enkelt sätt skickat till dig genom att trycka på ”ÅF-login” överst till höger. På nästa sida klickar du på länken ”Glömt lösenord?” Skriv in din e-postadress i fältet tryck på ”Skapa nytt lösenord”, en lösenordslänk kommer att skickas till e-postadressen.

Jag har bett om ett nytt lösenord men kan inte hitta det. Vad har hänt?
Titta i skräppost-mappen för att se om länken har hamnat där.

Jag önskar att handla i webshopen men är inte registrerad kund. Hur går jag tillväga?
Ta kontakt med vår kundservice på 0471-482 40 eller skicka ett mail till mail@strehog.se.
Du kan även ansöka om att bli återförsäljare under "Kontakt & ÅF".

Jag har försökt att få ett nytt lösenord skickat till mig men får meddelandet att ”Det finns ingen registrerad användare med den e-postadressen”. Vad gör jag?
Det betyder att den e-postadressen som du använder inte är den e-postadress som är registrerad hos oss. Ta kontakt med kundtjänst för att ändra de uppgifter vi har registrerade på dig, eller eventuellt få uppgift på vilken e-postadress som är registrerad hos oss.

Hur vet jag om en vara finns på lager?
Alla varor i webshopen har en symbol som visar om varan finns tillgänglig på lager eller om den är tillfälligt slut. Varor som finns på lager visas med en vit bock i en grön cirkel och varor som tillfälligt är slut visas med ett vitt streck i en röd cirkel.

Får jag en orderbekräftelse när jag handlar i webshopen?
När du handlar i webshopen kommer du att få en bekräftelse på att du har lagt en order. När ordern är behandlad kommer du att få en orderbekräftelse skickad till samma e-postadress som du loggade in med.